Trots op onze tevreden klanten!

Wij vinden het belangrijk dat onze klanten net zo blij met ons zijn als wij met hen. Iedere dag weer vragen we onze klanten die een bril of hoortoestel(len) hebben gekocht om een enquête in te vullen. Zo weten we, dag in dag uit, hoe tevreden zij met ons zijn. En we leren wat we allemaal nog kunnen verbeteren om een 9 of zelfs een 10 te krijgen. Want 100% tevreden klanten, daar doen we het voor!

Heb je laatst een bril gekocht of ga je binnenkort een bril kopen bij Hans Anders? Laat ons dan weten wat jouw ervaringen zijn. Wij horen het graag! 

Rapportcijfers

Natuurlijk delen we graag wat resultaten met je. In de periode oktober tot en met december 2018, beoordeelden onze brilklanten hun aankoopervaring bij Hans Anders met gemiddeld een 8,5.

 

 
Bron: Continue Klanttevredenheidsmonitor MWM2, o.b.v 15.653 respondenten.