Goed zien en horen is essentieel. Daarom ben je zelfs nu welkom in onze winkels. Wij volgen de richtlijnen vanuit de overheid om je winkelbezoek zo veilig en verantwoord mogelijk te maken. Bij Hans Anders werken we volgens een protocol met strikte regels. Bij een oogmeting of als je komt voor een nieuwe bril, lenzen of hoortoestellen. En natuurlijk voor hulp of service van een opticien of audicien. 

Om dat goed te kunnen doen, vragen we je een afspraak te maken. Zo zorgen wij ervoor dat het niet te druk wordt. En kun jij erop rekenen dat je meteen geholpen wordt. Goed bekeken toch?

Maak gelijk een afspraak voor een gratis oogmeting of hoortest of bel 088-274 5536 (lokaal tarief).

Help jij ons mee?

  • Onze opticiens en audiciens dragen beschermende middelen, zoals een mondkapje. We verwachten van jou dat je ook een mondkapje draagt. 
  • Wij blijven thuis bij symptomen van het coronavirus (verkouden, keelpijn, benauwd of andere klachten), doe jij dat ook? Zien we je gewoon een andere keer!
  • Een rustige winkel, daar kun je op rekenen. Dus kunnen er maar een paar mensen tegelijk naar binnen. Kom je alleen of met maximaal 1 persoon?
  • Handontsmettingsmiddel staat al voor je klaar.
  • Hoe blij we ook met je zijn, we houden écht zoveel mogelijk 1.5 meter afstand van jou en van elkaar. De stickers in onze winkels helpen daarbij. En we laten je zelf je bril op- of afzetten bij het afpassen.
  • Pas gerust een bril of zonnebril, maar leg ze in een bakje. Dan kunnen we ze na jouw gebruik gelijk schoonmaken. 
  • Onze meetruimtes, tafels en balies zijn voorzien van hygiëneschermen. En worden ook schoongemaakt na gebruik. Wij houden wel van poetsen. 
  • Betaal je met pin en bij voorkeur contactloos?

 

Klaar voor je bezoek? Pas alvast online wat brillen in de leukste brillenwinkel van Nederland.

 

Privé shoppen

Maak jij je extra zorgen omdat je in een kwetsbare groep zit, maar heb je toch een nieuwe bril nodig? Dan openen wij speciaal voor jou de deuren! Buiten reguliere openingstijden kun je dan een privé afspraak maken, waarbij alleen jij in de winkel bent en 1-op-1 met een opticien jouw nieuwe bril kunt uitzoeken. Maak een afspraak via het formulier.
Plan jouw privé afspraak

Veelgestelde vragen:

Algemeen

  • Ik heb een afspraak gemaakt. Gaat deze afspraak door?

    Ja, je afspraak gaat door. Wij staan voor je klaar in onze winkels. Wil je je afspraak toch liever verplaatsen? Dat kan hier of bel 088-274 5536 (lokaal tarief). Ook bieden we hulp op afstand aan van een opticien of audicien via telefoon of (video)chat.

  • Ik heb een bestelling gedaan die ik in de winkel wil ophalen. Kan dat?

    De medewerkers van de winkel nemen contact met je op zodra je bestelling daar klaar ligt. Ze plannen dan een afspraak met je voor het afhalen. Zo zorgen we dat er niet te veel mensen tegelijk in de winkel zijn.

  • Ik heb hulp nodig, maar ik wil liever thuis blijven, is daar een oplossing voor?

    Wil je hulp of advies op afstand van een opticien, lensspecialist of audicien? Vul dit formulier in voor Hulp op Afstand en onze specialist neemt zelf contact met je op via telefoon of Whatsapp. Deze kan dan live met je meekijken en al je vragen beantwoorden!

Brillen

  • Ik wil gebruik maken van een actie, kan dat?

    Je kunt in onze winkels terecht, bij voorkeur op afspraak. Dan kun je ook gebruik maken van onze acties. Een enkelvoudige bril kun je ook in onze webshop kopen.

  • Ik heb een nieuwe bril nodig.Kan ik daarvoor naar de winkel komen?

    Je kunt in onze winkels terecht, bij voorkeur op afspraak. Maak je afspraak online of bel 088 - 274 5536 (lokaal tarief).

  • Ik heb via de site monturen naar de winkel gestuurd om te passen.

    Als je bestelling al naar de winkel gestuurd is, dan ontvang je daarover een bericht en kun je het montuur komen passen. Omdat we iedereen bij voorkeur op afspraak helpen, raden we je aan om al vast een afspraak te maken voor het geval je ook een oogmeting nodig hebt.

  • Mijn bril is kapot. Kan ik naar Hans Anders komen, om de bril te repareren?

    Ja, je kunt naar de winkel komen voor een reparatie. Je kunt daarvoor geen afspraak maken. Kom bij voorkeur langs op een rustig moment, want er mogen maar een beperkt aantal mensen tegelijk in de winkel.

Lenzen

  • Ik heb dringend nieuwe lenzen nodig.

    Je kunt eenvoudig lenzen bestellen via onze website, ze worden met de post en tijdelijk zonder verzendkosten thuis geleverd.

Horen

  • Mijn hoortoestel is opgestuurd ter reparatie, kan ik deze ophalen in de winkel?

    Heb je al bericht ontvangen dat de reparatie is afgerond? Zo ja dan kun je een afspraak maken in de winkel om deze op te halen.

  • Mijn hoortoestellen liggen klaar in de winkel. Gaat mijn afspraak om ze op te halen door?

    Ja, je afspraak kan doorgaan. Je kunt je hoortoestellen dus gewoon ophalen op het afgesproken moment. Wil je je afspraak toch liever verplaatsen? Dat kan hier of bel 088-274 5536 (lokaal tarief).

  • Ik wil graag advies, kan ik dit krijgen?

    Je kunt terecht in onze winkels. Bezoek onze winkel bij voorkeur op afspraak. Blijf je toch liever thuis? Dan bieden we hulp op afstand aan van een audicien via telefoon of (video)chat.

  • Ik wil gebruik maken van een actie, kan dat?

    Heb je een persoonlijk aanbod gehad of wil je gebruik maken van de landelijke actie? Dat kan, onze winkels zijn gewoon verantwoord open. Bezoek ons bij voorkeur op afspraak. Die maak je eenvoudig via hansanders.nl/afspraak of 088 - 2745536 (lokaal tarief).

  • Mijn hoortoestel is kapot. Waar kan ik nu terecht?

    Je kunt terecht in onze winkels. Bezoek onze winkel bij voorkeur op afspraak. Blijf je toch liever thuis? Dan bieden we hulp op afstand aan van een audicien via telefoon of (video)chat.