Hoe werkt online bestellen en betalen bij Hans Anders?

Ook online kun je snel en gemakkelijk een bestelling bij ons plaatsen. Kies het gewenste artikel in de categorie brillen, lenzen, zonnebrillen of horen en bevestig je keuze met de knop ‘Bestellen’. Artikelen die we standaard op voorraad hebben, zoals accessoires of zonnebrillen, worden direct in de winkelmand geplaatst. Bestel je lenzen of een (zonne)bril op sterkte? Dan vragen we je om je oogmeetgegevens in te vullen. Deze vind je op je recept of in het Mijn Hans Anders account. Na het invullen van de oogmeetgegevens worden de lenzen direct in de winkelmand geplaatst. Tip: Indien je twee verschillende soorten lenzen draagt dan dien je om verder te winkelen het aantal verpakkingen op 0 te zetten alvorens je de andere lens kunt selecteren. Bestel je een bril, kies dan eerst nog het type glas en de eventuele glasopties.

Ben je klaar met winkelen? Dan kun je je bestelling betalen. Een eventuele cadeaubon of kortingsvoucher kun je inwisselen in de winkelmand. Kies vervolgens hoe je online wilt betalen: met creditcard (VISA, MasterCard), via iDEAL of achteraf betalen via After Pay. Na het afronden van je online bestelling krijg je een orderbevestiging per e-mail. Je orderhistorie vind je gemakkelijk terug in het Mijn Hans Anders account.

Stond je vraag er niet tussen? Je kunt ons ook bereiken via:

Facebook messenger

Morgen vanaf 9 uur bereikbaar

Chat met een medewerker

Morgen vanaf 9 uur direct antwoord

Twitter

Morgen vanaf 9 uur bereikbaar

Vul het contactformulier in

Antwoord binnen 3 werkdagen

Bel ons: 0800-0075.

Morgen geopend vanaf 8:30 u.