Bekijk de meest gestelde vragen over ons Bril Totaal Plan.

Veelgestelde vragen

Ja, dat kan. In de winkel kun je kiezen voor een multifocale en gewoon gebruik maken van de voordelige Bril Totaal Plan prijs. Het verschil betaal je bij.

Om ervoor te zorgen dat je voor je volgende brilaankoop niet hoeft bij te betalen, kun je overstappen naar een Bril Totaal Plan voor een multifocale bril.

Ja, door linksonder in je winkelmandje te klikken op 'Korting voucher inwisselen', vervolgens 'Wil je een Bril Totaal Plan of Lens Totaal Plan voucher inwisselen?' te selecteren en je vouchercode in te vullen.

Het Bril Totaal Plan is een gemakkelijke en voordelige manier om je volgende bril te kopen. Je betaalt maandelijks een klein bedrag waarmee je elk jaar of eens in de twee jaar een nieuwe bril koopt.

In principe betaal je vanaf het moment dat je start met het Bril Totaal Plan, iedere maand een bedrag per automatische incasso. Aan het einde van het door jou gekozen plan (1 of 2 jaar) ontvang je automatisch een voucher waarmee je in de winkel uw bril kunt uitzoeken of online bestellen.

Als je tussentijds wilt weten wanneer je de voucher ontvangt, neem dan contact op met onze klantenservice op 088-2745536 (lokaal tarief).

Je kunt je gegevens online wijzigen via het digitale Bril Totaal Plan wijzigingsformulier. Of schriftelijk met het formulier dat je hebt ontvangen bij de bevestiging van jouw deelname aan Bril Totaal Plan.

Je kunt op elk moment opzeggen via het contactformulier Klantenservice. Of door een brief te sturen naar Hans Anders, t.a.v. Bril Totaal Plan, Postbus 838, 4200 AV Gorinchem. Je ontvangt dan een voucher voor het gedeelte dat je al hebt betaald, die kun je in onze winkel of webshop besteden. Deze voucher is overdraagbaar.

Jouw deelname aan het plan is persoonlijk. De voucher die je ontvangt om de bril te bestellen is echter wel overdraagbaar en kan dus door iemand anders worden gebruikt.

Ja.

Dan proberen we het de volgende maand opnieuw. Dit betekent wel dat je een maand vertraging oploopt in de betalingen en dat je je voucher een maand later ontvangt. Als er 3 incasso’s achter elkaar zijn mislukt, ontvang je hiervan schriftelijk bericht.

Vraag dan via onze klantenservice een tussentijdse voucher aan. Deze voucher heeft de waarde van het bedrag dat je tot dan hebt betaald. Hiermee kun je tegen de voordelige Bril Totaal Plan prijzen een nieuwe bril met bijbetaling kopen.

Hoe voordelig je met het Bril Totaal Plan uit bent, vind je in ons overzicht. Hans Anders heeft regelmatig acties en dan is het Bril Totaal Plan nog steeds de voordeligste keuze omdat extra dunne glazen inclusief zijn. Een medewerker in de winkel kan het voordeel voor je berekenen. Mocht je toch gebruik willen maken van een andere actie, dan kan dat door je voucher als betaalmiddel te gebruiken.