Ik heb een factuur ontvangen terwijl ik maandelijks betaal voor mijn lenzen. Hoe kan dit?
Er zijn verschillende situatie waarin wij alsnog een factuur versturen:
Je hebt je lenzen vervroegd aangevraagd. Hierdoor hebben wij nog niet het benodigde bedrag kunnen incasseren. Wij sturen dan een factuur ter hoogte van het bedrag dat je tekort kwam op het moment dat de lenzenorder is aangevraagd. Het is niet mogelijk om dit bedrag achteraf via automatische incasso voor je te incasseren.
Wij hebben eerder geprobeerd te incasseren, maar dat is niet gelukt. Als er vóór de leveringsperiode geen nieuw moment kan plaatsvinden, sturen wij je lenzenorder gewoon op zodat je toch jouw lenzen kunt wisselen. Wij sturen dan een factuur met het bedrag dat je tekort kwam.
Heeft dit antwoord geholpen?
Bedankt voor je mening
Stond je vraag er niet tussen? Je kunt ons ook bereiken via:
Facebook messenger
Maandag vanaf 9 uur bereikbaarChat met een medewerker
Maandag vanaf 9 uur direct antwoordVul het contactformulier in
Antwoord binnen 5 werkdagenBel ons: 088-2745536 (lokaal tarief)
Maandag geopend vanaf 8:30 u.