Ik heb een factuur ontvangen terwijl ik maandelijks betaal voor mijn lenzen. Hoe kan dit?

Er zijn verschillende situatie waarin wij alsnog een factuur versturen:

Je hebt je lenzen vervroegd aangevraagd. Hierdoor hebben wij nog niet het benodigde bedrag kunnen incasseren. Wij sturen dan een factuur ter hoogte van het bedrag dat je tekort kwam op het moment dat de lenzenorder is aangevraagd. Het is niet mogelijk om dit bedrag achteraf via automatische incasso voor je te incasseren.

Wij hebben eerder geprobeerd te incasseren, maar dat is niet gelukt. Als er vóór de leveringsperiode geen nieuw moment kan plaatsvinden, sturen wij je lenzenorder gewoon op zodat je toch jouw lenzen kunt wisselen. Wij sturen dan een factuur met het bedrag dat je tekort kwam.

Stond je vraag er niet tussen? Je kunt ons ook bereiken via:

Facebook messenger

Maandag vanaf 9 uur bereikbaar

Chat met een medewerker

Maandag vanaf 9 uur direct antwoord

Twitter

Maandag vanaf 9 uur bereikbaar

Vul het contactformulier in

Antwoord binnen 5 werkdagen

Bel ons: 088-2745536 (lokaal tarief)

Maandag geopend vanaf 8:30 u.