De beste service voor de beste prijs. Dat maakt Hans Anders.

De aanschaf van een nieuwe bril, lenzen of gehooroplossing. Voor de meeste mensen is dat geen dagelijkse bezigheid. Voor ons wel. We staan voor onze klanten klaar met deskundig advies, persoonlijke aandacht en alle service die er nodig is om tot de beste keus te komen.

De beste kwaliteit

Ogen en oren zijn een serieuze zaak. Daarom werken wij met mensen die daar heel veel verstand van hebben: goed opgeleide opticiens en audiciens. En leveranciers van de beste monturen, glazen, lenzen en hoortoestellen.

De beste prijs

Voor de beste service en de beste kwaliteit betaal je bij Hans Anders altijd de beste prijs.

De meeste zekerheid

Zeker weten dat je tevreden bent met je aankoop, dankzij onze ‘5x anders Garanties’.

5 x Anders garanties:

  • 1. Gratis nieuw montuur als je toch niet tevreden bent.

    Zeker weten dat je het juiste montuur uitkiest. Want zit het montuur toch niet lekker, of ben je er om een andere reden niet tevreden mee, dan mag je het montuur binnen twee weken na het ophalen van de bril eenmalig ruilen voor een ander montuur. Is dat nieuwe montuur duurder dan je oorspronkelijk aankoop? Dan betaal je het verschil bij. En kies je voor een goedkoper montuur dan ontvang je het verschil terug. Dat vinden wij wel zo eerlijk. Je houdt wel je glazen, dus het nieuwe montuur moet voor deze glazen geschikt zijn. Ook mag het montuur dat je wilt ruilen natuurlijk niet zijn beschadigd.

  • 2. Gratis nieuwe glazen als je sterkte binnen een jaar verandert.

    Zeker weten dat je bril of lenzen de juiste sterkte hebben. Als onze opticien vaststelt dat je oogsterkte binnen een jaar na het aanmeten van glazen of lenzen voor één of twee ogen is veranderd met 0,75 dioptrie of meer, dan vervangen wij kosteloos de brilglazen of contactlenzen. Tegen bijbetaling kun je dan kiezen voor een ander montuur en/of extra glasopties. De garantie geldt niet als je oogsterkte is veranderd door ziekte of medicatie die invloed heeft op je ogen. De garantie geldt ook niet als je oogsterkte anders is tijdens zwangerschap en bij gebruik naast of ter vervanging van vormstabiele (harde) lenzen.

  • 3. Multifocale glazen of lenzen ruilen als je er écht niet aan kunt wennen.

    Het is even wennen, een nieuwe varifocus bril. Als je niet kunt wennen, niet tevreden bent met je nieuwe multifocale glazen en ze zijn onbeschadigd,  dan mag je ze binnen twee maanden ruilen voor een ander type multifocale glazen met dezelfde glasopties. Tegen bijbetaling kun je een duurder type multifocaal glas kiezen en/of extra glasopties. Of je neemt een bril met enkelvoudige glazen én een aparte leesbril met dezelfde glasopties. Als de kosten voor deze bril(len) lager zijn dan de multifocale bril die je in eerste instantie kocht, dan krijg je het verschil terug. Bij een hogere prijs betaal je bij. Bij multifocale contactlenzen heb je een gewenningsperiode van één maand.

  • 4. Drie monturen thuis proberen.

    Neem gerust 3 monturen mee naar huis. Handig als je wilt zien of het montuur bij je kleding past. Of om je familie en vrienden om hun mening te vragen. Tegen betaling van een borg mag je gedurende één week drie monturen mee naar huis nemen om op je gemak te passen. Bijvoorbeeld om te zien of het montuur bij je kleding past, of om familie en vrienden om advies te vragen. En om goed te ervaren hoe de bril zit. De borg is gelijk aan de prijs van de monturen. Je betaalt de borg in de winkel nadat je de monturen hebt uitgezocht. Als de monturen binnen één week onbeschadigd worden geretourneerd ontvang je de borg retour. Na het verstrijken van de afgesproken termijn vervalt de borg.

  • 5. Niet goed, geld terug

    Heb je een klacht, dan zoeken wij een oplossing. En ben je ondanks alles toch niet tevreden, dan krijg je je geld terug. Je kunt tot 3 maanden nadat je je bril bij onze winkel hebt opgehaald of je webbestelling hebt ontvangen, gebruikmaken van deze garantie. Als je aanspraak maakt op deze garantie beoordelen we eerst de klacht en bieden een passende oplossing aan voordat we overgaan tot retourbetaling. Voor brillen die zijn gekocht met zorgvergoeding, ontvang je het bedrag dat je zelf hebt betaald retour. De zorgdeclaratie maken wij ongedaan. Op het moment dat je terugkomt met je bril en aanspraak doet op deze garantie, dient de bril onbeschadigd te zijn. Dit geldt voor zowel het montuur als de glazen. De bril waarvoor je aanspraak doet op de garantie nemen wij retour en wordt eigendom van Hans Anders. De garantie geldt alleen in de winkel waar je de bril hebt gekocht. Heb je je bril gekocht via de webshop en wil je aanspraak maken op de garantie? Dan maak je in Mijn Hans Anders een retourmelding aan. Je ontvangt je bedrag binnen 4 weken retour op je bankrekening. De garantie geldt niet voor contactlenzen en zonnebrillen zonder sterkte. Wij behouden ons het recht voor om de “niet goed, geld terug” voorwaarden tussentijds aan te passen of aan te vullen.

Meer weten over onze servicebeloftes? Lees hier verder.