Maak je je extra zorgen omdat je in een kwetsbare groep zit, maar heb je toch een nieuwe bril nodig? Dan openen wij speciaal voor jou de deuren! Buiten reguliere openingstijden kun je dan een privé afspraak maken, waarbij alleen jij in de winkel bent en 1-op-1 met een opticien jouw nieuwe bril kunt uitzoeken. Vul onderstaand formulier in, dan plannen wij een afspraak voor je in.

 

Veelgestelde vragen:

Algemeen

  • Ik heb een afspraak gemaakt. Gaat deze afspraak door?

    Ja, je afspraak gaat door. Wij staan voor je klaar in onze winkels. Wil je je afspraak toch liever verplaatsen? Dat kan hier of bel 088-274 5536 (lokaal tarief). Ook bieden we hulp op afstand aan van een opticien of audicien via telefoon of (video)chat.

  • Ik heb een bestelling gedaan die ik in de winkel wil ophalen. Kan dat?

    Ja, je kunt je bestelling komen ophalen. Je kunt daarvoor geen afspraak maken. Kom bij voorkeur langs op een rustig moment, want er mogen maar een beperkt aantal mensen tegelijk in de winkel. We bewaren je bestelling.

  • Ik heb hulp nodig, maar ik wil liever thuis blijven, is daar een oplossing voor?

    Wil je hulp of advies op afstand van een opticien, lensspecialist of audicien? Vul dit formulier in voor Hulp op Afstand en onze specialist neemt zelf contact met je op via telefoon of Whatsapp. Deze kan dan live met je meekijken en al je vragen beantwoorden!

Brillen

  • Ik wil gebruik maken van een actie, kan dat?

    Je kunt in onze winkels terecht, bij voorkeur op afspraak. Dan kun je ook gebruik maken van onze acties. Een enkelvoudige bril kun je ook in onze webshop kopen.

  • Ik heb een nieuwe bril nodig.Kan ik daarvoor naar de winkel komen?

    Je kunt in onze winkels terecht, bij voorkeur op afspraak. Maak je afspraak online of bel 088 - 274 5536 (lokaal tarief).

  • Ik heb via de site monturen naar de winkel gestuurd om te passen.

    Als je bestelling al naar de winkel gestuurd is, dan ontvang je daarover een bericht en kun je het montuur komen passen. Omdat we iedereen bij voorkeur op afspraak helpen, raden we je aan om al vast een afspraak te maken voor het geval je ook een oogmeting nodig hebt.

  • Mijn bril is kapot. Kan ik naar Hans Anders komen, om de bril te repareren?

    Ja, je kunt naar de winkel komen voor een reparatie. Je kunt daarvoor geen afspraak maken. Kom bij voorkeur langs op een rustig moment, want er mogen maar een beperkt aantal mensen tegelijk in de winkel.

Lenzen

  • Ik heb dringend nieuwe lenzen nodig.

    Je kunt eenvoudig lenzen bestellen via onze website, ze worden met de post en tijdelijk zonder verzendkosten thuis geleverd.

Horen

  • Mijn hoortoestel is opgestuurd ter reparatie, kan ik deze ophalen in de winkel?

    Heb je al bericht ontvangen dat de reparatie is afgerond? Zo ja dan kun je een afspraak maken in de winkel om deze op te halen.

  • Mijn hoortoestellen liggen klaar in de winkel. Gaat mijn afspraak om ze op te halen door?

    Ja, je afspraak kan doorgaan. Je kunt je hoortoestellen dus gewoon ophalen op het afgesproken moment. Wil je je afspraak toch liever verplaatsen? Dat kan hier of bel 088-274 5536 (lokaal tarief).

  • Ik wil graag advies, kan ik dit krijgen?

    Je kunt terecht in onze winkels. Bezoek onze winkel bij voorkeur op afspraak. Blijf je toch liever thuis? Dan bieden we hulp op afstand aan van een audicien via telefoon of (video)chat.

  • Ik wil gebruik maken van een actie, kan dat?

    Heb je een persoonlijk aanbod gehad of wil je gebruik maken van de landelijke actie? Dat kan, onze winkels zijn gewoon verantwoord open. Bezoek ons bij voorkeur op afspraak. Die maak je eenvoudig via hansanders.nl/afspraak of 088 - 2745536 (lokaal tarief).

  • Mijn hoortoestel is kapot. Waar kan ik nu terecht?

    Je kunt terecht in onze winkels. Bezoek onze winkel bij voorkeur op afspraak. Blijf je toch liever thuis? Dan bieden we hulp op afstand aan van een audicien via telefoon of (video)chat.